Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

02 January 2012

Akibat lama tak updated


Tekan tekan huruf kat keyboard lepas tu tekan space bar. Nak selesaikan satu ayat sahaja dah banyak kali tekan space bar tu. Mahu tenggelam saya kerjakan. Inilah akibatnya bila dah terlalu lama tak updated blog. Skill blogging pun dah menumpul. Perlu diasahkan semula. Nak 'batu asah' satu ! Hee


Sebenarnya terlalu banyak cerita dalam draft, tapi yang ada hanya tajuk dan beberapa patah perkataan. Ada permulaan tapi tiada penghujungnya. Sejak bila semua ini terjadi pun saya tak pasti. Mungkin kerana kerja saya sekarang membuatkan saya tidak berdaya lagi memikirkan sesuatu yang menarik tertarik lagi da bomb.


Semakin hari saya rasa seperti blog saya sudah semakin hanyut dibawa arus masa. Jika ini berterusan pasti blog saya akan semakin dilupakan. Waaaa... Sedihnya T_T



4 comments :

  1. seperti kacang lupakan kulit... muahahahaa... guro2 je k..

    ReplyDelete
  2. lain kali kena luangkan masa sedikit untuk blog akak ni. paling kurang seminggu sekali.

    ReplyDelete
  3. lama tak update tak bermakna hilang.. :D

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_