Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

14 April 2010

LeGa

PSM oh PSM... makan teringat PSM, mandi teringat PSM, berjalan teringat PSM, apa saja yang dilakukan pun teringat... sampaikan tidur pun dengan PSM... cam dahsyat sangat je bunyi... hehehee... tak la sampai sedahsyat tu... kurang dahsyat sikit je... kihkihkih... mesti de yang tertanya-tanya apa tu PSM... PSM same meaning with FYP... PSM = Projek Sarjana Muda....
lega sikit rasanya ari ni... selesai sudah presentation PSM... even juz present gune poster, tak guna slide... tapi debarannya tetap sama....
tajuk saya taklah gah sangat... tak cam orang lain... saja cuma wat kajian kes je... simple... tapi saya still hepi coz banyak perkara yang saya belajar... pelajaran yang saya tak dapat masa kuliah... dapat gak tau pasal lighting... saya berhajat nak wat kajian pasal lighting gak masa master nanti...kaitan lighting n thermal comfort... wah, berangan sudah....padahal lambat lagi nak sambung... saya tak berhajat pun nak terus sambung master lepas degree ni... nak kerja dulu... nak kumpul harta sikit... ^_^


" poster saya yang tersangat simple "




kami semua dinilai oleh panel yang sama...
bertuah kami dapat panel yang sangat bagus....
I LikE iT

kenangan bersama k-rune 
(bakal isteri adam)



lama tak update blog... rindu sangat kat blog ni... hu3... 
banyak betol entri tertunggak...
lepas saya akan keluar semua entri tertunggak tu... TunGguuuu..... ^_^

No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_