Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

24 July 2010

SNICKERS HUNGER BUSTER challenge

3hari lepas saya telah menemui 1lagi online contest, Snickers Hunger Buster Challenge. Contest ni dijalankan pd 8Julai hingga 21ogos. B4 diz saya join Cornetto Show Your Love. Saya dpt pendrive 2GB tuk saguhati. even juz saguhati, i'm still hepi n njoy... Sbb saya tak mengharap pun dapat hadiah tu. lagipun saya join contest tu lambat, 2week before due...

Snickers Hunger Buster Challenge adalah game contest. Senang je nk join contest ni. firstly, u all kene register dulu. after that, play da game.

How to play? >> Ada 10snickers yang tersembunyi. U all perlu gerakkan mouse n tarik snickers tu ke setiap orang yang ade kat situ. mission completed if u all dpt cari kesemua snickers tu. tempoh masa pencarian akan direkod... GUD LUCK!!!

contest ni memerlukan kecekapan mata dan kepantasan tangan. Pada mereka yg suka main game, ni pastinya tak susah buat u all. setakat ni saya tak berjaya lagi utk selesai misi tu dalam masa 5minit... hu3... hope i will success... wish me luck... ^_^


If u all want to join da contest, juz click kat pic bawah ni.

1 comment :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_