Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

19 September 2010

Sudah ada pengganti, YEAH!

Bulan 10 ni K770i saya genap setahun. Tapi belum genap setahun 'dia' dah mula merajuk ngan saya. Selalu saja menguji kesabaran saya. Mula2, timbul masalah coverage. Ingatkan maxis bermasalah. Rupanya handphone saya.  Bawalah g baiki. Tak pasal2 'dia' perlu dihantar ke kilang. Padan muka saya! Hampir 2weeks saya tak jumpa 'dia'. Pas beberapa hari dibaiki, 'dia' bertambah teruk. Benci plak tengok 'dia'. Nak kontek member2 pun susah. Dan disebabkan itu saya terpaksa mencari pengganti. Dari satu kedai ke satu kedai saya mencari. Dari satu jenama ke satu jenama saya teliti. Mula nak beli nokia c6. Tapi bila jumpa nokia e72 terus terpikat. Tak mau pandang lain. Betoi! Syok abis.

1 comment :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_