Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

07 September 2010

Bulat dalam kenangan

Akhirnya dapat gak tulis entri baru. Cerita saya ni dah hampir basi disebabkan oleh wireless yang tak mau bagi kerjasama malam tadi. Geram plak rasa. Terbantut idea nak tulih blog.

Berita yang kami terima pagi semalam memang benar-benar mengejutkan kami semua. Diam terkelu seribu bahasa bila dengar abah cakap bulat dah mati. Semua pandang sesama sendiri (except adik bongsu.tengah tido masa tu)

Mata abah merah n mukanya nampak sedih masa bagi tau yang bulat dah mati. Kami semua sayang bulat, tapi apakan daya. Allah lagi sayang bulat.

Sedih sangat masa tengok bulat dikebumikan. Sempat gak saya tengok sebelum sempat abang kebumikan. Terasa sebak bila lalu depan kawasan pengkebumian bulat.





Nota kaki : Terpaksa stop takat ni saja. 'Black' dah mula menunjukkan rasa tak puas hati. Skrinnya asyik gegar-gegar n kelip-kelip saja.

No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_