Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

19 August 2011

Tak Mungkin karya terbaru


Lama rasanya tak publish lirik lagu. Cheh, konon la lirik lagu. Macamlah ada orang nak buat lagu guna puisi hasil nukilan sendiri ni. Bajet.... Hee

Lama dah saya tulis ni, tak ingat berapa hari bulan. Normally saya rekod tarikh siap. Tapi disebabkan karya kali ni saya taip kat dalam handphone je, lupa pulak nak taip tarikh sekali. Hehehe

Harapnya kamu beri komen sewajarnya. Jika ada rezeki boleh buat lagu. ^_^




Tak Mungkin


Oh tak mungkin dan tak mungkin
Ku kan kembali bersamamu
Ku pasti dan ku nyakin
Ku bisa hidup tanpa kamu

Tak usah dan tak perlu
Pecahkan almari kaca lama
Mencari khilaf bersama
Berdoalah selalu
Agar cahaya iman
Terus menjadi teman

Biar sungai mengalir arus kenangan
Melemaskan segala dendam
Biar hujan memadam api kemarahan
Memberi pelangi kehidupan

Tak usah dan tak perlu
Pecahkan almari kaca lama
Mencari khilaf bersama
Berdoalah selalu
Agar cahaya iman
Terus menjadi teman




Bicara Hati gadis :
Agak-agaknya engineer ni ada bakat jadi penulis lirik tak ? Hee




6 comments :

  1. wah , bakat terpendam perlu diasah lebih lagi ni

    ReplyDelete
  2. heheheh..gi lah try hantar..mane taw langkah kanan kan..hehhehe

    ReplyDelete
  3. salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
    kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


    p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_