Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

26 February 2012

Muncul klon Anuar Zain ?

Pasti ramai terkejut bila saya kata ada seseorang menyerupai Anuar Zain. Saya pertama kali diberitahu seorang videographer ini saya terkejut tapi buat tak endah sahaja dengan statement dia. Tak percaya...

Bila saya tengok dan dengar, baru saya percaya ada klon Anuar Zain. Klon suara... Hee..
Serius suara abang tu sama macam Anuar Zain. Tergamam sekejap pertama kali dengar suara dia di sebuah majlis. Terpegun! Jika tidak tengok tuan yang nyanyi mesti saya sangka Anuar Zain datang buat persembahan. Cair lebur U'olls....
Majlis apa ? Baca sini kalau nak tahu. Tidak ulangan siaran di sini. ngeh ~


Anuar Zain penyanyi pujaan ramai dan Qhairol Iqhssan bintang yang bakal bersinar.



Walaupun wajah mereka tidak serupa tapi suara mereka serupa dan seiras. Hendak tahu sebesar mana kebenarannya boleh tengok dan dengar dalam rancangan iKlon (persis idolaku) pada minggu depan  4 Mac 2012 jam 9.30 di TV180i. Klik channel 180 untuk pelanggan astro.



Bicara Hati gadis : Tak dapat jumpa Anuar Zain in real life dapat kenal Qhairol Iqhssan pun jadilah! HewHew




No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_