Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

08 October 2012

Judika - Aku Yang Tersakiti (Parody) #PeraduanBudiey.Com


Setiap orang ada bakat terpendam sebenarnya. Cuma kadangkala kita tak sedar sehinggalah kita cuba untuk melakukannya. Bakat yang ada juga harus dilatih. Practice make perfect katanyaaaa....
Hehehe.... (Intro tak de kaitan langsung dengan tajuk cerita)


Buat pertama kali saya rasa saya berbakat dalam lakonan setelah tengok hasil video Judika - Aku Yang Tersakiti (Parody). Walawei.... Bersungguh puji diri sendiri. Masuk lif tekan sendiri melonjak naik sampai ke tingkat paling atas.
Sebenarnya bukan rasa diri berbakat cuma rasa kelakar. Eh, saya ke tu ? Boleh pulak lakon camtu. Manja kemaen! <= orang lain yang kata bukan saya. (-_-)


Ok, dah malas nak taip bebelan panjang panjang. Cuma harap U all tengok dan memberi komen yang membina. Hehehe.... Dah tengok tu jangan lupa like la ya...  Promote macam saya pulak yang akan berpeluang ke bandung. Gagaga.... 









Saya harap sangat ada producer tengok video 
Judika - Aku Yang Tersakiti (Parody) ni dan panggil saya berlakon. 
Kuikuikui.... Angan angan mat jenin! Kbye





1 comment :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_