Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

02 January 2012

Patah Seribu bila Cuma Aku



Cinta melibatkan hati dua orang insan. Camne if satu hati sahaja ? Itu bukan cinta tapi syok sendiri !
Boleh jugak dikira sebagai cinta dalam hati. Cinta diam-diam. Tapi if dah bagi tahu orang lain bukan cinta diam-diam dah namanya.


Tiada salahnya jika kita mengharapkan cinta dari seseorang. Tapi jika dia sudah tak sudi harus bagaimana ?


Menanti sesuatu yang tidak pasti memang agak perit dan memenatkan. Setiap hari memandang telefon mengharapkan dia akan menghubungi, menantikan di garis masa twitter mengharapkan dia akan muncul mention nama kita, dan mengintai profile facebook dia untuk mengetahui perkembangannya. Hoho... Memang cinta bertepuk di dinding la. Makin kuat tepuk bukan makin kuat bunyinya tapi makin sakit rasanya. 
Hyep ! Ini bukan cerita saya, tapi cerita kawan jiran sebelah rumah mak saya. ;-p


Jom tengok video klip Cuma Aku nyanyian Heliza Helmi sambil menghayati liriknya. Best dan sangat comel !
Hee... Sebenarnya saja nak alih perhatian kamu yang tengah baca entri ni. Boleh ? Muhehe...




Aku suka kamu
Aku cinta kamu
Aku sayang kamu
Tapi kamu tak suka aku

Aku kenang kamu
Aku bayangkan diri mu
Aku rindu kamu
Tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta
Jika tiada rindu
Mana ada kasih
Jika tiada sayang

Apa kata kamu
Mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku
Tapi kamu masih belum tentu

Untuk apa cinta
Jika tidak sudi
Untuk apa kasih
Jika tak memberi

Aku suka kamu
Aku cinta kamu
Aku sayang kamu
Tapi kamu tak suka aku

Mana ada cinta
Jika tiada rindu
Mana ada kasih
Jika tiada sayang

Untuk apa cinta
Jika tidak sudi
Untuk apa kasih
Jika tak memberi






Bicara Hati gadis : Jika suatu hari nanti saya penat menanti, saya pasti akan jalan terus tanpa menoleh kebelakang. Kerana itu akan sangat menyakitkan.




2 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_