Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

07 February 2010

LU PIKIRLAH SENDIRI de movie

 lokasi : DTII, UTHM
tarikh : 6 Febuari 2010
Masa : 8.30 mlm

LU PIKIRLAH SENDIRI de movie, tajuknya saje dh membuatkan kite tertarik utk menonton. lagi2 bile dpt tau byk artis top berlakon dlm filem ni. antaranya nabil sebagai pelakon utama, puteri sarah, mila af, meet uncle hussein, fahrin ahmad,  zaibo, amy search and faizal tahir. even de yg berlakon dlm 1scene je, kemunculan mereka itu boleh membuatkan semua penonton bersorak. terutamanya time scene faizal tahir. saya pun turut terkejut melihat kemunculan faizal tahir. first time die muncul di layar perak. memang tak rugi menonton LU PIKIRLAH SENDIRI de movie. berbaloi2. movie ini berkaitan realiti kehidupan yang penuh dugaan.citernya kelakar tp de moral value yg boleh di jadikan motivasi diri.


" Benci tu Biar Berpada-pada.
Hidup ini mesti ada matlamat. Impian kene besar. "


 tetap nak menonton tayangan eksklusif  LU PIKIRLAH SENDIRI de movie mlm td even  tgh demam. hepi sgt dpt tgk tayangan ekslusif tu. first time tgk movie yg blum kuar panggung lg. excited sgt. tak kesah pn nabil tak dtg ms tayangan ekslusif ni, asalkan dpt tgk movie tu sblm kuar panggung.


so excited dpt duk belakang kerusi VIP and media. mengharapkan pelakon yang akan duk situ, tapi rumahnya staf HEP plak yg duk. tapi tak pe la, asalkan saya duk dpn sekali. hehehehe...


sempat bergambar sementara 
menanti tayangan dimulakan.


(hanim + mala, inah + asi + ryn)







bukan setakat dapat menonton tayangan ekslusif tapi boleh gak dapat hadiah bernilai lebih dari RM 80 dari SDAF sdn bhd. itupun if number pada tiket tu bertuahlah. yang pasti aku bukan golongan tu. jarang sekali saya akan dapat cabutan bertuah. sekali je pernah dapat kat UTHM ni. tu pun masa diploma. masa tu mengahadiri majlis makan malam kelab keusahawanan dan teknologi.

0338 bukanlah no yang memberikan tuah pada malam tadi.

sesi pemberian hadiah pada penonton2 yang bertuah. 
beruntung mereka yang dapat hadiah tu. c0ngRat 4 u all...



lapar la plak lepas tgk movie. tadi tak terasa lapar coz excited sgt nk tgk LU PIKIRLAH SENDIRI de movie

bihun sup menjadi menu pilihan. menu ni je la yang ade selera nak makan masa demam ni. tempat kali ini bukan di pinang sebatang, tapi di medan selera. terletak berhadapan Jehan. first time makan di situ. tapi tak rugi saya mencuba, coz bihun sup tu sedap. lepas ni bolehlah datang lagi utk makan bihun sup. menu tu je yang saya tau sedap setakat ni. yang lain tak mencuba lagi.


calendar pocket yang di beri oleh pihak SDAF sdn bhd. 


menonton tayangan ekslusif LU PIKIRLAH SENDIRI de movie merupakan pengalaman yang bererti




2 comments :

  1. terima kasih untuk review ni... penuh motivasi dalam realiti.... sangat menghargai.

    ReplyDelete
  2. sama2... even de sedikit kekurangan, i still like diz movie.... penuh motivasi...

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_