Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

03 March 2011

DI SEBALIK TABIR BLOG

BEN ASHAARI
Bila baca tajuk segmen ni rasa macam buat filem pulak ada di sebalik tabir. hehehe... Sesiapa yang nak turut serta Segmen : Di sebalik Tabir Blog boleh klik banner di atas.

Gambar ni terpilih sebab sama tema dengan warna blog. hehehe

Dah dah...Tak mau cerita pasal gambar tu. Nak cerita pasal diri saya.

Hai.
Watashi wa Hanim Mahali desu. 
Dozou yoroshiku. 
(Hai.Nama saya Hanim Mahali.Salam perkenalan)

Nama Hanim Mahali ni bukan nama penuh saya. Nama saya terlalu panjang. Cukuplah semua kenali saya sebagai Hanim Mahali.
Saya graduan kejuruteraan awam yang suka menulis puisi. Konon konon nak jadi penulis lirik. hehehe
Saya suka mereka fesyen pakaian dan tudung, sebab mama saya pandai menjahit. Mama sahajalah yang pandai menjahit. Saya tak mahir lagi. Saya juga suka memasak. Suka mencuba resepi baru.
Banyak lagi nak cerita. Kalau semua nak cerita kat entri ni sampai esok pun tak habis menaip. Nak tau lebih lanjut tentang saya, boleh la ikuti perkembangan saya di blog ni. Wink2

Follower blog saya setakat ini adalah 330


Jawapan soalan dari Abang Ben Ashaari :
  • Jika saya tiada blog, mungkin saya akan tenung dan belek belek facebook saya yang semakin lama semakin suram tu.
  • Blog ni tempat saya berkongsi luahan rasa dan ilmu. Apa sahaja yang saya tahu saya akan kongsi di sini. Semuanya berkaitan dengan kehidupan seharian kita.
  • Blog yang selalu saya singgah adalah........ 
Blog Ben Ashaari la. 
Blog ni kan sumber inspirasi saya dalam penulisan blog.

           Ada lagi satu blog. Blog sumber inspirasi dalam masakan.
Blog DTS (Dapur Tanpa Sempadan)

Setakat itu sahaja cerita saya untuk entri ni. Sayonara!!!
Jumpa pada entri berikutnya... ^___^

18 comments :

  1. salam,
    mengunjungi disebalik tabir blogger;p
    dtg dr blog abg ben;D

    disebalik tabir apisv2

    ReplyDelete
  2. pinky momma dtg melawat..
    tau dr segmen abg ben..

    stay tune wif me..more make up& shawl tuto at my sidebar..
    catch me & i'll catch u back..

    jom join pinky..
    eppy blogging =)

    ReplyDelete
  3. datang ziarah...dr BA

    jom nyingah sni lak

    http://nadiemsharmz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. sesi lawat mlwt dri blog abg ben..
    salam kenal..
    rjin2 mai la umah cik ungu...:)

    http://sitishafur.blogspot.com/2011/03/disebalik-tabir-blog.html

    ReplyDelete
  5. BW + follow dr blog En Ben... :D

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan..dr blog bro ben :)

    ReplyDelete
  7. buat spotcheck dari BA

    salam kenal

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan.
    singgah sini dari blog abg BA.
    happy blogging ya :)

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan...
    datang jalan2 dari belog abg ben...
    happy blogging!

    http://geekzster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Semalam tak sempat singgah blog sesapa pun..
    so rase macam x bagus..
    okey, sekarang tengah terjah bolg u all..
    mari kita ramaikan kawan2 sekeliling kita ya...
    ok..chow..

    ReplyDelete
  11. singgah ziarah dari blog abg ben.. ;)
    seronok wat BW ni rupanye... hehehe...

    ReplyDelete
  12. "nice entry ..:) kawan2....jom join contest ni... kowang berpeluang menang rm1oo.. cubela..."

    ReplyDelete
  13. singgah n follow..dari blog MR. Ben.. salam perkenalan yer.. :)

    www.inikehidupanku.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. yg tu bhasa jepang ek???hahaha...bleh pkai ni...

    ReplyDelete
  15. salam singgah dr segmen sebalik tabir abg ben.

    keep it up blogging yaa !!! :)

    dah foloww!!

    Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  16. salam pkenalan. datang dr blog abg ben :P dah follow.jom follow kita lak..
    ~~>>rizaros.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Terima Kasih semua kerana sudi datang... ^___^

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_