Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

08 March 2011

Wanita juga perlu dihargai

Walupun dah lewat saya nak juga ucapkan SELAMAT HARI WANITA KE-100 buat semua wanita di dunia. Cheh, bajet satu dunia baca blog ni. Ada yang tersesat datang ke blog ni pun belum tentu mereka faham. hehehe....


Tanpa wanita seperti Ibu kita pasti kita takkan lahir ke dunia ini. Ibu adalah ikon wanita setiap anak di dunia. Saya juga ingin jadi wanita seperti mama. Sabar, tabah, dan berusaha keras untuk melaksanakan setiap impiannya. 


Selain daripada mama, saya juga ada ikon wanita lain. Dia adalah Heliza Helmi.

Ada sesiapa yang tak kenal mama saya? Ops, salah soalan pulak. hehehe....
Sebenarnya nak tanya ada sesiapa yang tak kenal Heliza Helmi ke?
Gadis mata bulat yang diminati oleh Ujang.


Saya suka tengok kegigihan Heliza Helmi dalam melaksanakan setiap impian dia. 
Dia mampu mengendali syarikatnya sendiri di usia muda. Melaksanakan pelbagai jenis perniagaan.

Credit to facebook Heliza Helmi


Heliza Helmi ni jugak boleh dijadikan ikon wanita muslimah dalam dunia fesyen. 
Cara pemakaiannya boleh dicontohi. Bertudung dan tidak seksi.



Ucapan 'Selamat Hari Wanita ke-100' pertama yang saya baca hari ni dari Bro Framestone.
Terima kasih Bro..... ^___^

4 comments :

  1. selamat hari perempuann. hee :DD

    ReplyDelete
  2. mmg bagus ujang tu....

    eh silap..=)

    mmg bagus heliza tu...,terasa nk pergi jmpa dia..=)

    ReplyDelete
  3. cantiknyee itu heliza kan nim...

    ReplyDelete
  4. @buat ujang

    apa barang dok cakap nk jumpe...

    tengok cam bro.,.. call terus... settle masalah

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_