Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

28 March 2011

STALKER!


Baru hari ini saya tahu ada orang yang rajin duk stalk blog ni hari-hari.... Tersenyum seketika ^___^ Bangga lew tu.... 
Bangga la sikit, sebab ada jugak orang nak stalk blog ni even ini bukan orang popular... hokhokhok... Terbatuk...


 Ini bukti yang menunjukkan saya tak buat cerita palsu pun!


||
||
V

Ni saya amek dari SINI tanpa surat persetujuan dari tuannya.



Saya tak kesah pun ada stalker suka datang sini, asalkan mereka tak mencarut entah apa apa kat blog ni. Nak mencarut pasal saya kat blog kamu, saya tak kesah dan tak nak amek tau..... SEKIAN

7 comments :

  1. semua link tu aku kenai
    SB betui korang
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. heyy kamu tipu! tu PA kamu tu leh jadi couple la..!

    ReplyDelete
  3. @aslann
    hahaha... ce tengok bebetoi siapa tu... tak klik kat gambar la tu...

    ReplyDelete
  4. oh, patutla PA tu dok kuala selangor juga keh3 adik rupanya

    ReplyDelete
  5. cewah...

    esok dah kena beli seluar kecik baru ni..
    hahaha

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHAHA baru usha pagi ni ! adehh. suke suke !

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_