Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

02 April 2010

PERGI

" Satu berita yang amat mengejutkan.. Meor Ahmad Fuad b. Meor Badri (Abg Din Beramboi) meninggal dunia jam 1230 pagi tadi. Mari kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah.. semoga arwah di tempatkan di golongan orang2 yang beriman.. amin.. "


Memang sangat mengejutkan... Masa mula baca status kat FB elyana,,, cam tak caya... terus google.... pastu, Aida Gadis Melayu plak letak kat status FB dia... Fahrin Ahmad pun... Heliza AF5... dan makin ramai artis yang tulis berita kematian Abg Din Beramboi kat status mereka... Barulah saya percaya... Pertama kali saya terasa sangat kehilangan penghibur di Malaysia ni. Selama ini selamba je... Huhuhu... (T_T) ~ masih sedih......

 

Kalau saya yang hanya selalu melihat arwah Abg Din kat tv dan selalu mendengar suara Abg Din kat era pun boleh terasa kehilangan. Apa tah lagu keluarga dan sahabat-sahabat terdekat... Tercapai dek akalku... huhuhu...

 

 

Rasa macam baru semalam mendengar suara Abg Din di riuh pagi era, dan rasa baru semalam melihat telatah Abg Din di gelenggang Raja Lawak... Pasti saya akan merindui suara Abg Din di riuh pagi era... Pagi saya ke kuliah pasti takkan riuh cam dulu lagi... Dan tiada gelak ketawa bila saya memandu sorang diri....

 

 Segmen ini lah yang selalu buat saya tergelak sorang2 dalam kereta.Tension pun boleh hilang... Thanx Abg Din... I will miss lawak Abg Din...

 

 

 

Apapun, kita sama-samalah doakan yang terbaik untuk Abg Din di sana. Semoga dia ditempatkan di tempat orang beriman. Al-Fatihah

1 comment :

  1. sedih jgk din beramboi dh xde... sy pun slh sorg peminat dia.. dia mmg lawak slumber! ape2 pun sama2 kita sedekahkan al-fatihah semoga rohnya di cucuri rahmat dn di tempatkan dlm golongan org beriman........

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_