Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

31 December 2010

"SEGMEN JOM BERKENALAN"


Berkawan biar ramai berkahwin biar satu... Musuh jangan ada pun..... Siapa yang tak suka bila ada kawan banyak banyak sila angkat kaki pergi dari komputer anda lepas tu kemas barang and duduk dalam hutan sana. hohoho bukan merry christmas.


Jom kita tambah kawan. Jom! Join Segmen Jom Berkenalan dari catatan loqman hakim.



Ada 7 soalan yang lagi susah dari jawab soalan Structural Design. Mau berpeluh peluh menjawabnya dalam keadaan kipas tak berfungsi. Hehehe

  • Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai) >>> Single. Tak mau cerita panjang pasal ni. Isu agak sensitif sejak pelamin anganku musnah tahun lepas.  
  • Ceritakan tentang diri anda  (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..) >>> Anak jati Selangor. Masih mencari cari kerja, and sesiapa yang rasa ada job kosong yang sesuai untuk saya sila bagi tau. Kelulusan Ijazah sarjana muda kejuruteraan awam dari UTHM. Anak ke dua dari 6 orang adik beradik. Seorang kakak yang garang. Tak percaya? Pergi tanya Fatin , Farhan , and Fayyadh .
  •  Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit) >>> Bicara Gadis tempat saya berkongsi cerita dan ilmu. Cerita tentang saya dan orang lain. Tapi ini bukan blog gosip ya. Just want to remind. Tak baik gosip gosip. Ada juga saya selitkan resepi masakan, tip-tip bukan dari ged girl, and tentang nihongo (Bahasa Jepun). Memang macam macam ada kat Bicara Gadis ni.  
  • Apa pandangan anda tentang dunia blog? >>> besh, menyeronokkan, and boleh buat duit jugak. Memang mata duitan sungguh.
  • Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog >>> Jadi diri sendiri and jangan sekali sekala putus asa.  
  • Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda >>> belog saya comei sangat *sah sah syok sendiri* and macam macam ada. 
  • Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog? >>> Saya akan menulis belog sehingga mata ini mampu melihat dan jari jemari ini mampu tergedik gedik atas keyboard. Saya mahu menandingi Hanis Zalikha *mimpi saja lah*




Mau tagged Cik Emy , Cik Puan Arinah , Farhan , dan Farhana






1 comment :

  1. suka bc sumer jwapn..smoga berjaya capai cita2 yg tersemat dhati sempna mlngkh thun baru!

    klu rjin sudilah mlwat rakan2 yg join segmen ni dblog saya untuk tambah kenalan~

    salam perkenalan dri saya bkl guru SP n Biology~

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_