Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

12 April 2011

Bila kekasih hati jadi tumpuan ramai

Indahnya bila bercinta. Makanan yang pahit pun terasa manis. Aha. Hiper tau kata makanan pahit pun boleh rasa manis masa bercinta.
Itulah padah bila orang yang tak bercinta nak bermadah cinta.

Rasa seronok bila boleh ke hulu ke hilir bawa kekasih. Bangga duk tayang Kat orang yang dia dah kekasih.
Dan lagi bangga bila ramai yang memandang masa berjalan dengan kekasih. Opss... Patut ke bangga bila orang pandang kekasih kita?
Mestilah bangga! Dapat kekasih yang jadi idaman Malaya. Ke mana sahaja pasti jadi perhatian. Uit, ayat bangga bongkak riak takbur tu. Tak baik sungguh. Hee..

Sebenarnya memang patut bangga dapat kekasih camtu. Tapi jangan sampai bongkak riak takbur tu . Buruk bebenor perangai.

Tak perlu nak rasa terlalu cemburu atau risau selagi dia tidak menunjukkan tanda nak curang . Camne nak kesan tanda si Dia curang? Baca di SINI.

Kita perlu terima pasangan kita seadanya. Jika rasa tak mampu nak hadapi rasa sakit bila kekasih jadi perhatian ramai, baik putus sahaja sebelum meneruskan ke alam perkahwinan. Dugaan di alam perkahwinan lebih perit dari alam bercinta. Jika dugaan alam bercinta ni pun tak mampu nak hadapi, Camne pulak dengan alam perkahwinan nanti?
Gaya cam dah berkahwin pulak. Hehehe...
Ni sekadar pendapat saya sahaja. Harap tak menyinggung mana mana pihak. Sekian.

7 comments :

  1. tapi pelik x if kuar je bawak pasangan yang berbeza2 he..23x

    cam mane pulak tue ek

    ReplyDelete
  2. kite single.. x da kekasih pun...

    ReplyDelete
  3. btol2..patutnya rasa bangga o bersyukur kalau dpt bf/gf yg dpt perhatian..kan..:)

    ReplyDelete
  4. kekasih idaman Malaya?biasa2 pun ok juga :)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_