Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

02 April 2011

Memang tak boleh tengok Nabil tu. Serius!


Setelah sekian lama tak tengok Nabil melawak, akhirnya dapat tengok Nabil melawak. Siapa tak layan Maharaja Lawak semalam? Agak rugilah tak dapat nak buat senaman muka. hehehe...

Mereka semua bagus bagus. Macam-macam cerita yang cuba disampaikan oleh pelawak pelawak ni. Ada lawak dan ada juga terpaksa buat-buat cam cerita tu lawak. Paham paham sendiri la ya... ^_^

Part yang paling saya tunggu time Nabil. Nak tengok kelainan yang dia akan buat. Memang lain bebeno cara dia. Tali pinggang berkalendar. Kreatif betol dia. 
Lama lama tengok dia teringat pulak pada someone. Adess... Camne pulak tu? Mereka ada persamaan ke? Dari segi fizikal tak de la pulak. Tapi kalau cara cakap dan gaya tu ada jugak la sipi sipi. Nama pun sepupu. Mesti ada terkena tempias sama tu. 
Serius tak boleh tengok Nabil masa tu, terus teringat. #apakes


Adakah teringat sebab saya rindu dia? TAK... Tak perlu nak usik 'luka' lama kembali. Dia sudah menjadi sejarah hitam yang tak boleh nak diputihkan lagi.


Teringat tak bermakna RINDU,
Rindu tak bermakna SAYANG,
Sayang tak bermakna CINTA, 
Cinta sudah pasti sayang dan sentiasa rindu.


Ok tak madah berhelah saya ni? hehehe

8 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_