Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

28 December 2010

Burung Internet berkicau



Bila burung berkicau segala maklumat sampai dengan mudah. Dari zaman tok nenek lagi burung diperlukan untuk hantar surat. Boleh terima ke statement tu? Budak kecik yang suka tengok cerita dongeng tu maybe akan terpengaruh. Kita? Tak mungkin.... Sebab burung tu tak tau baca alamat rumah macam Abang posmen. Patut berterima kasih pada Abang posmen sebab dia dah banyak bersusah payah untuk itu.


Sekarang segala-galanya sudah berubah. Abang posmen dah tak perlu nak susahkan diri semata-mata untuk hantar surat tanya kabar sejak ada burung yang sangat bijak ni. Burung apa? Burung murai.  nehi nehi nehi. Ni bukan burung murai tapi burung internet yang berkicauan. Kicauannya lagi dahsyat dari burung murai tu. Tak perlu tunggu lama lama untuk tau kabar orang jauh. Memang mudah dengan twitter. Silaturrahim pun makin erat. Setiap hari dekat padamu. Boleh dikata jauh di mata dekat di hati la. Tak percaya cuba la. tehehe...




Jom kita tweet tweet. Follow me HanimMahali.







p/s : Sesiapa yang mau saya follow twitter dia, sila tinggal jejak di sini. I follow je... ^_^








2 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_