Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

23 October 2010

' SURAT CINTA '


Sudah 12 hari berlalu . Saya masih begitu . Menjadi penganggur terhormat di rumah . Even saya ada wat bisnes kecil-kecilan , tapi rasa tak kan sama dengan bekerja sebagai engineer . Impian sejak saya tingkatan 4 . Terasa seronok dapat melihat pelan lukisan sambil memerhatikan kerja-kerja di tapak bina . Pakai topi keselamatan warna putih . Syok abes . Berangan tak sudah . Sometimes rasa jeles gak bila dengar kawan-kawan dah kerja . Mungkin rezeki saya masih belum tiba . Banyak gak saya apply jobs , secara online , email , n pos . Semalam petang pun saya baru pos ' surat cinta ' ke 3 company . Hope ada yang terpikat dengan ' surat cinta ' saya . Hehehe.. Tak sabar rasa nak start keje sebagai engineer ni . Saya tatot lama-lama berkarat n skill saya jadi tumpul . Huhuhu..

4 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_