Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

29 October 2010

Sekali lagi ?

Ke tepi tepi ... Sila keluar dari ruangan ini . Proses pengubahsuaian sedang dilakukan . Semua orang lari dan tak mau datang lagi . Padan muka sambil menyalahkan diri sendiri bila belog senyap tanpa pengunjung .

Saya takkan sanggup nak halau mereka yang rajin baca belog saya semata-mata kerana proses pengubahsuaian dilakukan .

Berubah lagi .... Tak kesah la kamu semua nak kutuk saya or nak kata saya tak tetap pendirian , asalkan .... jangan serik datang sini lagi .... *plez plez*

Saya tak suka orang tipu saya . Saya tak nak dengar awak berjanji . Saya nak awak tunaikan . Hish , ada pulak yang bising sebab saya dah banyak kali janji tak mau tukar tukar layout belog lagi . Ok Ok . Saya dah tak mau janji apa apa lagi . *silent*

 

 

2 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_