Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

17 October 2010

Lega rasanya ^_^


Beberapa ari ni aku tak senang duduk . Orang asyik tanya je bila stok aromatherapy cones de lagi . Customers semua dah tak sabar nak barang tu . Mereka semua suka sangat baunya . Tak sabar nak letak kat rumah and kereta . Yea , i know dat . But i'm still waiting ... Waiting my car free ... huhuhu... dah lama aku tak nampak my car kat rumah . Abang aku always guna tuk setelkan kerja banci bahagian pertanian . So, aku tak boleh keluar la . Nak ambil barang pun susah . Nasib baik malam ni ada ehsan dari kawan saya tuk hantar barang tu terus ke rumah . Lega rasanya . Sok pagi boleh terus hantar barang tu kat customers .  Aku dah janji . Aku tak boleh kecewa mereka semua . 










p/s : kepada sesiapa nak mencuba aromatherapy cones tu , boleh order . Just email or sms je saya . Maklumat lanjut di page BC shop .

No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_