Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

26 May 2011

Mari Sertai Blog Pilihan Malaysia

Undian Blog Pilihan Malaysia 2011 bakal bermula..... 
Calon-calon BPM masih dalam pencarian. Sesiapa yang berminat untuk sertai boleh klik Pra-BPM 2011.


Tetiba pulak tahun ni gatai tangan nak join segmen ni. Bajet boleh tercalon. *cubit-cubit tangan*
Tercalon atau tidak, yang penting saya mencuba. Cuba untuk maju setapak ke hadapan dalam dunia blog ni. Lebih baik kita mencuba dari tak buat apa-apa. Betol tak?


Sebelum saya melalut ke laut, lebih saya terus menceritakan serba sedikit tentang blog saya. Khas untuk mereka yang baru ingin mengenali blog saya. Dah kenai tu duduk diam-diam je.... Hehehe


Blog saya boleh dikategorikan sebagai Blog Personal Wanita Pilihan. Saya menulis blog sejak Oktober 2009. Pilih bulan Oktober sebab bulan Oktober bulan kelahiran saya. Saja nak bagi pembaca blog ingat hari lahir saya. Hehehe... Jangan lupa 29 Oktober Hari Lahir saya. (Bajet ada yang nak bagi hadiah T_T)


Nama blog saya blog Bicara Gadis Hanim. Blog saya menceritakan tentang sebuah kehidupan yang tidak hanya tertumpu pada kehidupan saya seorang sahaja. Saya lebih suka membincangkan isu-isu seperti rumahtangga, cinta, kesihatan dan kecantikan.


Saya juga ada berkongsi resepi dan sedikit pengetahuan mengenai Bahasa Jepun dalam blog saya. 

Dipendekkan cerita, saya suka berkongsi apa yang saya tahu. Disebabkan itu, saya mewujudkan blog Bicara Gadis Hanim.





SEMOGA KAMU SEMUA ENJOY BACA BLOG SAYA.
^_^




9 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_