Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

11 January 2011

Gadis Jepun di Malaysia



Ada orang mahu berkenalan dengan gadis Jepun? Siapa tu? Memang terkejut saya membacanya. Ramai pulak tu mau berkenalan dengan gadis Jepun. Bukan sorang dua.


Tak cukup baguskah gadis Melayu ni sampai mau cari gadis Jepun. Siapa bilang gadis Melayu tak menawan tak menarik hati? Meh saya pok kepalanya... Wah, ganas gitu. Tak boleh tak boleh. Saya gadis Melayu, perlu jaga kesopanan. Ekekeke...*_^


Tak payah susah susah mau cari gadis Jepun untuk berkenalan. Gadis Melayu pun banyak yang bagus.

Macam-macam gadis Melayu ada boleh berkenalan. Nak berkenalan dengan gadis kampung boleh, gadis bandar pun boleh. Gadis kampung separa bandar pun boleh.






Pilih aje. Echeh, macam ejen cari jodoh pulak. Ops.... Ni bukan ejen cari jodoh tapi ejen cari kawan.


Tak mau yang itu, pilihan lain ada lagi. Dun wori...


Nak berkenalan dengan orang jauh? Mai berkenalan dengan gadis dari Sabah, Aidakano



Tak mau jugak? Mai berkenalan dengan dengan doktor, doktor chenta. If sedih, de masalah cinta pergi saja ke blog dia. Lepas itu kesedihan akan berlalu pergi dan cahaya yang riang gembira akan datang. ^_^




Tengok tu semua gadis Melayu comei comei, lawa lawa, kuit miut. Sudah la sudah.... Tak perlu lagi cari gadis Jepun tu.


Bukti kejadian dari nuffnag. o.O




 

7 comments :

  1. saya saya saya *angkat tangan tgi tgi*

    pomot aku sekali!

    hahaha

    hikarikamiya kot..

    LOL

    ReplyDelete
  2. @fana
    tunggu for da next story... khas untuk kamu Gadis Melayu campuran Jepun. ^_^

    ReplyDelete
  3. nth dorg ni.! ad gk awek melayu cam jepun.! hehehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe akak gadis melayu jerrrr, tak minat gadis jepun pun hihihi

    ReplyDelete
  5. siapa bilang gadis melayu tak menwan... eheheheh...

    ReplyDelete
  6. Hehehe siapa bilang gadis melayu tak menawan kan.. haish hehehe...;)


    apezs dah follow here.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_