Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

26 January 2011

stalker blogger award



Award pertama yang saya terima untuk tahun ni. Dalam keterpaksaan saya amek. Terpaksa erk... Debush... Memang nak kena tumbuk dengan pemberi award. Kecik ati dia. Ala ala mucuk mucuk adik akak... tehehe...


Thanx bagi award ni. Tapi kenapa stalker blogger? sejak bila saya jadi stalker... Entah entah dia kot selalu jadi stalker kat blog ni... Saja la tu... malu nak ngaku... kihkihkih... Jangan mare pemberi award. 



Award ni comei sangat...
Jeng
*
*
*
Jeng
*
*
*
Jeng
*
*
*

Award dari blog line putih line hitam
Comei tak?
Janga terkejut tengok award ni.
Tuan blog memang suka conteng menconteng ni..
kehkehkeh.




ARIGATOU !





6 comments :

  1. haha..
    line trouble gak kadang kadang pejal ni eh..

    ReplyDelete
  2. igtkn spe la tijah tuh..

    rupenye kucing die..
    hehehehhe

    ReplyDelete
  3. asal ujang pggil akak, akak? mude sgt ke die ;p HEHE akk, nnt wat entry cre2 buat apam k :)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_