Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

02 November 2010

Soya Bandung FRESH !




Minum air soya boleh jadikan diri kita awet muda . Dah banyak saya dengar and baca tentang ini . Patutlah I lagi muda dari usia . teeheehee... Kalau rasa rasa cam loya loya tekak tu sila ketepi dan terus ke toilet . Buangkan segalanya di sana .... ^_^




Sejak kecik lagi saya suka minum air soya . Tapi sekarang ini lagi kerap minum air soya . Sebab bekalan air soya dalam peti sejuk tak pernah putus . Mama buat air soya tu sendiri . Tiada penambahan bahan pengawet langsung . Sememangnya fresh . Konpem . Tiada kesangsian langsung .


Mama buat air soya untuk dihantar ke dewan makan SMKAKS . dan lebihannya pastinya dihantar ke peti sejuk di rumah .Sometime ada jugak yang datang rumah nak beli air soya . Kami memang sentiasa mengalu-alukannya .




Soya bandung memang asyik lah . Sedap . Lagi lagi soya bandung ala ala shake gitu . Tak caya ? Tengoklah gambar kat bawah ni . Memang akan tergoda punya . 












 

No comments :

Post a Comment

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_