Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

29 January 2011

Rumahku Syurgaku

Shrek..... Buka pintu rumah nampak makhluk hijau... If bau bau yang berkeliaran dalam rumah tu boleh diperlihatkan sebagai makhluk hijau macam makhluk kuning digi tu, pasti semua orang takot and berusaha nak hapuskan ia... Tarik nafas sekejap, semput baca satu nafas... Tapi bukan semput A.T.H.MA .

Rasa sempit salur penafasan bila ada bau yang kurang enak di sesuatu ruangan. Tapak kaki gatal aje nak melangkah ke luar rumah. Alasan mau keluar hirup udara segar. Perlu buat sesuatu supaya kaki rasa tergari di rumah. Tak ingin keluar selalu. Rasa nyaman aje duduk di rumah. Wangi harum semerbak. Semua jasa baik Aromatherapy Cones.

Apa Aromatherapy Cones tu ??? Tengok gambar gorgeous kat bawah tu...



Macam macam bau ada.... Pilih aje nak mana satu...

Garu garu kepala, terpinga pinga tengok gambar gorgeuos tu. Macam mana nak guna? Tambah kedut aje fikir. Tak susah pun nak guna. Ambil beberapa biji kon letak dalam uncang or apa apa bekas yang sesuai, gantung kat mana mana tempat or letak aje atas meja.
Untuk kesan lebih baik dan haruman kekal lebih lama, simpan dalam suhu bilik, elak cuaca panas. Kon tu jenis puteri lilin. Baunya cepat meruap bila terlalu terdedah pada cuaca panas.


Nak kesan lebih cepat? Hanya beberapa minit lagi tetamu nak sampai depan rumah...... Amik satu dua kon and bakar macam bakar macam lingkaran ubat nyamuk. Biarkan ia berasap. Baunya tu boleh tahan 24jam. Saya dah buat ujikaji.

Asap dari bara kon tidak memedihkan mata tetapi dinasihatkan supaya diletak dipenjuru ruang dan ditempat yang selamat. Letak kon yang membara di atas piring atau bahan tahan bakar.

Aromatherapy Cones boleh jugak guna dalam kereta. Saya dah letak kat kereta. Sejak tu tak malu nak tumpangkan orang. Wanginya kereta.... Boleh tersenyum lebar sampai nampak semua gigi bila dengar tu.... Hidung kembang sekejap.... hehehe....



Jika berminat boleh hubungi Qardawi Enterprise di 03-32895722

5 comments :

  1. menarik..terasa nak beli jgk 1...

    ReplyDelete
  2. DARI SAHABAT BLOGGER...DAH FOLOW ANDA..CATCH ME BACK YA :: ENTRI BARU :: 5 TEMPAT MELAHIRKAN ANAK YANG ANEH TETAPI TERKENAL :: http://kindofsoul.blogspot.com/2011/01/5-tempat-melahirkan-bayi-paling-aneh.html

    ReplyDelete
  3. wat kan 1 utk org sini.. hahah

    ReplyDelete
  4. As salam...singgah dr sahabt blogger...wah ternampak lak cik TOm disini...

    Entry terbaru ►Sukan : Chong Wei vs Lin Dan (Terbuka Korea )

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_