Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

04 July 2011

mySelangor


Sudah 25 tahun (tolak 6 tahun belajar di Johor) duduk menetap di Selangor. Tempoh yang cukup lama untuk mengenali Selangor. Gaya macam masak (kenal) sangat dengan Selangor. Hehehe....


Disebabkan rasa seperti anak jati Kuala Selangor yang sudah kenal sangat dengan tempatnya sendiri, saya menubuhkan satu lagi blog yang diberi nama mySelangor (Selangorku).


Boleh klik header di atas untuk melihat blog baru saya.
(Warna tetap merah.Hee)


Hampir seminggu jugak saya bersusah payah menyiapkan blog ni. Rasa lama sangat... Begitulah gaya jika seorang yang tak berapa nak kreatif sibuk nak melawakan blog sampai tiada apa lagi perlu dilawakan.


Saya juga ada banner yang boleh kamu letakkan di blog kamu. Hehehe....







Apa-apa komen mengenai blog baru saya, saya alu-alukan. Komenlah di entri ini. Segala kekurangan akan saya perbaiki dari masa ke semasa. ^_^


Bicara Hati gadis :
Kenapa blog baru lagi lawa dari blog lama ni? Blog lama ni macam anak tiri pulak. =.='



4 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_