Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

17 October 2010

Genap SEtahun

Hepi besday to you ,
Hepi besday to you , 
Hepi besday to you ......






 Wah , dah setahun rupa BC ( Bicara Gadis ) ni . Sori my love . Saya dah terlambat wish kat kamu . Sepatutnya 8 Oktober hari tu . Saya terlupa . Tapi apa pun saya still sayang awak .... ^_^
Oktober tahun lepas kita bertiga . Saya , awak , n  jejaka H . Oktober tahun ni , hanya kita berdua . But we still hepi together . Tanpa awak , saya akan rasa sunyi . Mungkin sekarang saya masih menangis meratapi pemergian jejaka H kepada perempuan lain . Saya seronok ada awak . Kerna di sini tempat saya berkongsi rasa ,  berkongsi cerita , berkongsi ilmu , dan berkongsi kebaikan . Saya SUKA !
Apa-apa pun saya bersyukur pada ALLAH , kerna memberi saya rasa nikmat bahagia bersama jejaka H . Even hanya seketika . Kewujudan jejaka H dalam hidup saya juga salah satu sebab wujudnya BC .




Thank to all my follower . 
Thank juga pada sesiapa yang rajin singgah blog ni and bagi komen .

3 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_