Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

16 November 2010

Selamat Tinggal Lembu !



Agak terkejut saya bila dengar mama cerita kereta bergerak seperti semut dijalanan. Hari Raya Haji kini sudah seperti Hari Raya Puasa. Orang berpusu pusu hendak pulang ke kampung. Oleh sebab kampung saya hanya 15minit dari rumah dengan kelajuan 100km/j secara kosisten, saya hanya akan pulang ke kampung pada pagi raya. Pada malam raya begini saya akan sibuk menyiapkan diri untuk tidur. Sleeping Beauty la katakan. Keh Keh Keh...



EID-UL ADHA
untuk semua blogger yang beragama Islam



 Lembu lembu sekalian jangan nakal erk. Susah pulak nak sembelih nanti. *_^


3 comments :

  1. salam hanim..pertama kali..lihat gambar..rasa macam tau anak siapa..rasa mak cik kenal ayah hanim..tengok pulak dari kuala selangor..rasa macam betul..betul ke..ayah kerja di PBLS,kuala selangor..

    ReplyDelete
  2. hye :D
    suda follow awk. follow me back kayh.
    selamat hari raya aidil adha :D

    ReplyDelete
  3. @Kak Erna
    eh, cam boleh kenal muka saya... kita pernah jumpa ke...? hehehe... tak ingat... ayah memang kerja kat situ... Nape erk?
    @Adila
    thanx ya... *_^

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_