Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

10 February 2011

Hanim Slumber Gurl???

Siapa kata saya slumber gurl? Meh saya pok dia. Saja nak cari gadoh tau! 
Saya ni gadis ayu la. Wokey, sila muntah kat toilet sekarang. Saya tau tu satu pengakuan yang tak sepatutnya. T_T

Saya tak mau taip banyak banyak. Tengah marah ni.
Kamu tengok saja siapa yang kelaskan saya sebagai Slumber Gurl. Tang mana yang slumber tu? Habaq mai!





Dah tau siapa yang buat tu? Tak tau jugak. Meh saya bagi tau, orang tu adalah Faizal Fredley




nota kecil gadis :
hehehe... Jangan marah FF. Gurau gurau saja. 
Tak pasal pasal kena buang dari bloglist dia. Takut nih.... lalalaaa
Terima Kasih FF masukkan Hanim dalam bloglist FF.  Arigatou!



2 comments :

  1. Slumber pon cool.. Cute pon ade.. Heehee.. :))

    ReplyDelete
  2. hehe

    taw pown takut kena tendang kuar bloglist ek..
    hahaha;)

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_