Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

24 February 2011

Sebalik tabir vlog di Putrajaya


Cerita sebalik tabir ni macam pembikinan filem pulak... hehehe... 
Memang tak sangka saya akan berjumpa idola saya, Ben Ashaari. Cubit cubit pipi masa tu. Aduh sakit!!! Ini betol betol bukan cobaan. Hehehe


Sebelum pergi bukan main semangat nak tanya macam macam. Tapi bila berjumpa kelu seribu bahasa. Alahai, saya tetiba jadi pemalu... Pasai pa??? Kawan bukan main excited bergambar. Saya terkaku di situ. Fikiran kosong. Apa ke hal entah... =.=


Apa apa pun saya still enjoy dapat bersantai bersama abang Ben Ashaari. Dia sangat peramah dan mesra. Paling penting tak kedekut ilmu. Banyak yang saya pelajari masa tu. ^___^


Adik adik khusyuk mendengar abang Ben Ashaari bercerita.


Nisa kay menerjah Ery Farieha


Kami semua bergambar sebelum pulang.



Picture credit to Fana and Aizuddin


Psssttt, nak tengok vlog saya klik [sini]
Terima kasih kepada 1tube.my sebab memberi saya peluang buat vlog tu. ^___^



2 comments :

  1. salam saya juga seorang vlogger tapi active di youtube

    salam berkenalan !!!

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_