Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

26 February 2011

Tak mampu updated jika berada di luar


Sejak dari pagi tadi saya tak dapat updated blog sebab saya pergi melawat kawan di Hospital Kuala Lumpur. Hanya ingin berikan sedikit kata semangat dan kegembiraan pada dia. Harap dia cepat sembuh.

Saya tak mampu updated blog bila berada di luar. Saya tak ada broadband. Saya gunakan streamyx, plus komputer tua...opsss, marah abang jika baca ini. Tak reti berterima kasih pulak si adik ni. hehehe....
Patut bersyukur dapat menumpang kasih di komputer tua ni sebab tak dapat kasih sayang dari laptop saya. Harap saya akan dapat kasih sayang baru...*wink2*



3 comments :

  1. Hanim jgn sampai takde masa untuk outing dek blog.. ample time utk diri sendiri juga perlu...

    ReplyDelete
  2. semoga kawan awak cepat sembuh yer..

    nizam pun dalam proses nak cari modem ni... yelah, kalau kat luar leh terus tulis entri kan3... :P

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ye....

    kalau ada akaun streamyx....blh layari intrnt di luar jgk..
    kena pkai akaun sndiri la....huhuhu

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_