Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

28 February 2011

SAYA SOKONG VLOGGER MALAYSIA

Saya sokong vlogger Malaysia!!!! 

Siapa lagi mahu sokong kalau bukan kita sebagai rakyat Malaysia.


Bagi vlogger baru seperti saya, tak perlu rasa kecewa atau putus asa bila diberi pelbagai tomahan dari sesetengah pihak. Biasalah tu, baru pertama kali buat vlog banyak kekurangannya. Tidak ramai yang mempunyai kenyakinan yang cukup tinggi untuk berhadapan dengan kamera. Kamu yang vlog tu dah dikira cukup berani untuk mencuba sesuatu yang baru.

Jadikan segala kutukan dan kejian itu sebagai pembakar semangat. Tunjukkan pada dia yang kita mampu jadi lebih baik dari apa yang dia fikirkan. Teruskan usaha menjadi vlogger yang bagus selagi ia tak melanggar ajaran agama Islam.


Pada yang sesiapa yang menyokong kami vlogger Malaysia boleh sertai Segmen : KAMI SOKONG VLOGGER MALAYSIA!. Klik pada gambar di bawah untuk keterangan lanjut.



Mari kita sama sama sokong produk Malaysia jugak, 1tube.my. Laman video yang menapis semua video yang diupload.


6 comments :

  1. sokong2... hehe
    http://ahmadnoraznizam.com/blog/2011/02/28/saya-sokong-vlogger-malaysia/

    ReplyDelete
  2. sokong vlogger Malaysia yg telah lama berjuang di youtube !!
    *ada ramai di youtube dari 1tube dan mereka lagi lama

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Nizam kerana sokong jugak...
    Memanglah kat youtube lagi ramai vlogger yang lama...Youtube tu dah lama...Tapi apa salahnya sokong produk Malaysia... Patut bangga Malaysia ada produk sebegitu...

    ReplyDelete
  4. tapi ingat, kalau bukan Vloggers Malaysia di youtube mungkin 1tube xwujud !!!

    mcm xde bunga, xde buah..

    ReplyDelete
  5. Vlogger lain dari yang lain ialah novavril nama cenel dia . Aku rasa ramai yang tak kenal lagi

    ReplyDelete

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_