Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

30 March 2011

5 blog paling kerap dilawati 2011

Hai semuaaaaa.....

Excited nak bagi tau kamu sesuatu ni. Nak bagi tau apa? Nak bagi tau 5 blog yang paling kerap saya lawat sepanjang 2011 ni lah. Tapi tak ada lah sepanjang 2011 sangat. 2011 pun tak habis lagi. Saya ambil kira 5 blog yang saya kerap lawat kebelakangan ni. Blog yang suka baca. Nebes la tu nak tau. hehehe...


Blog Hanis Zalikha merupakan blog yang saya ikuti sejak saya mula berblog lagi. Saya suka gaya penulisan dia yang sempoi tu.
Saya juga suka baca product review di blog adik Hanis ni. Menarik sampai saya pun tergoda jugak dengan produk tu. Memang berbaloi pakai produk yang dia review.
Blog adik Hanis jugak menjadi pendorong kepada saya untuk berjaya dalam dunia blog.


Sejak diperkenalkan oleh Fana, saya memang rajin jugak lawat blog abang Ben ni. Banyak nasihat nasihat tersembunyi di situ. Jangan cari komen saya di blog abang Ben ni. Tak banyak. Saya lebih suka jadi silent reader. 
Tapi kekadang saya terlepas pandang entri yang di'updated' oleh abang Ben. Laju sangat dia update, mengalahkan bullet train. ahaha... Hyper tau...


Blog DTS ni juga termasuk dalam salah satu blog yang saya suka lawat dalan tahun 2011 ni. Saya suka masuk blog ni sebab banyak resepi yang memberi ilham pada saya time saya nak memasak. Saya suka makan dan memasak. Jadi tak sah kalau dalam sehari saya tak melilau di blog masakan. 
Blog DTS ni juga banyak memperkenalkan saya kepada blog-blog masakan yang lain.

Suka lawat blog Munira lagi lagi bila time tension. Ayat-ayat kelakar dalam entri dia mampu buat saya ketawa dan tersenyum. Dia tak perlu pun nak letak HAHAHA atau hihihi dalam entri dia pun kita dah boleh gelak. Tak percaya p lah terjah blog dia.


hokhokhok... batuk sat.. Ni kalau tuannya baca mesti kantoi selalu stalk blog dia.
Memang wajiblah kakak dia kena stalk blog adik sendiri setiap hari. Nak tau apa yang adik dia buat. hehehe...


Cukup sudah saya senaraikan 5 blog yang saya suka lawat untuk tahun 2011 yang baru 4 bulan ni. Sebenarnya banyak lagi blog yang selalu lawat, tapi ni yang top5 la. hehehe... yang lain jangan kecikkan hati pulak... ^_^

Terlaksana jugak pelawaan andyhowt minta support projek bro Denaihati. Tujuan projek ini adalah untuk membina NETWORK BLOGGER yang besar yang akhirnya insyallah akan menambah kenalan yang mungkin akan menjadi rakan setia kepada blog anda. 
Meh ramai ramai join projek ni...Benda yang baik patut disokong. Yeah!


Saya nak seru 10 blogger untuk join projek ni :
  1.  Munira Sajuti
  2. Farhan Zulhusmi
  3. Nadiah Ayoub
  4. Aizuddin
  5. Fana
  6. Aslann As
  7. Nur Elyani
  8. SyedGraphix
  9. Nur Faziera 
  10. Ijam Ismail

Klik SINI untuk join projek ni.

8 comments :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_